El Perfum de La Seu

La Unió de Botiguers de la Seu d’Urgell ha liderat un projecte innovador i molt especial: la creació d’un perfum “El Perfum de La Seu”.

La Unió de Botiguers de la Seu d’Urgell ha liderat un projecte innovador i molt especial: la creació d’un perfum que evoca la essència de la nostra ciutat, dels seus veïns, d’allò que hi ha de bo, és a dir “El Perfum de La Seu”.

Els dies 19,20 i 21 de març, dins dels actes de la 2ª Setmana del Comerç de Catalunya, tots els associats a la UBSU, conjuntament amb la empresa local BeYou, van poder participar en uns tallers de elaboració de perfum. Cada soci va poder crear un perfum únic, que va creure podia evocar a La Seu.
D’aquesta seixantena llarga de perfums se’n van seleccionar sis, els més adients per ser El Perfum de La Seu, que van ser posats a disposició dels veïns de la ciutat per dur a terme una votació per escollir-ne un. Cal destacar que un total de 1.138 persones van participar en aquesta elecció.
La fragància escollida és una essència “amb molt contrast, una olor fresca amb notes de sortida molt cítriques i afruitades, però al mateix temps també càlides que li aporten el sàndal i la fusta”. Un perfum unisex i pirinenc.
Durant el mes de abril, els comerços adherits a la campanya de El Perfum, identificades a la porta del establiment amb un indicatiu, van repartir entre els seus clients els vals per aconseguir el perfum.
El dia de Sant Jordi, en la carpa de la UBSU al Passeig, es van bescanviar el vals per les primeres caixetes que contenien El Perfum de La Seu. Se’n van repartir més de 350 unitats.
Tot aquest procés ha tingut una repercussió mediàtica molt important; la noticia ha comptat amb la cobertura de part de TV3, Catalunya Radio, Tele Pirineus, Radio Seu, Regió 7, Segre, Lleida Televisió, La Vanguardia, Agencia Catalana de Noticies… I, per altra part, ha despertat la curiositat i el interès, de manera molt positiva, entre els nostres clients.
A partir d’ara, el perfum es pot aconseguir directament a les botigues que participen a la campanya, mitjançant les compres o la fidelització del client. Aquesta és l’única manera d’aconseguir el perfum, si bé no es descarta, més endavant, la possibilitat de posar-lo a la venda.